Szabályzat/ GDPR

Szabályzat/ GDP

Ezen adatvédelmi szabályzat ,,az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)" előírása alapján készült.

Szabó Tamásné (Adószám: 48992815-1-33; Székhely: 2330 Dunaharaszti, Kossuth Lajos utca 7.; Telephely: 2330 Dunaharaszti, Fő út 178.; Weblap: www.bahamamama.hu; Kapcsolattartás: Tel.: +36 30 628 66 74; Facebook: https://m.facebook.com/profile.php/?id=61555836354042&name=xhp_nt_fb_action_open_user , https://www.facebook.com/karina.treczko ; E-mail: bahamastudio.dh@gmail.com) kiemelt fontosságúnak tartja a személyes adatok védelmét is és a hatályos jogszabályoknak megfelelően gondoskodik a személyes adatok biztonságáról, megfelelő kezeléséről, tárolásáról és tájékoztatásról is.


  • Masszázs, fizikai közérzetet javító szolgáltatás nyújtásához kapcsolódóan, a szolgáltatást igénybe vevőinek adatait jogi kötelezettség teljesítése és ügyfélkapcsolat fenntartása céljából kezelem.
  • Számviteli bizonylat kiállításakor nevet, lakcímet, e-mail címet kérek el, ami a hatályos jogszabályoknak megfelel. Ezt 8 évig tárolom a Billingo nevű számlázóprogram segítségével, ugyanis papír alapú számlát általában nem állítok ki (e-számla készül, amelyet nem szükséges kinyomtatni és papír alapon tárolni). Továbbítás a könyvelőm és a NAV felé történik. Írásbeli hozzájárulás kérése nem történik, mert ezen adatok a szerződés teljesítéséhez szükségesek.


Időpont egyeztetéskor nevet és telefonszámot kérek el, illetve egyéb kérdéseim is lehetnek. Adatokat nem továbbítok. Írásbeli hozzájárulás kérése nem történik, mert ezen adatok a szolgáltatás teljesítéséhez szükségesek.

Ha az érintett elektronikus- vagy postai úton keres meg a személyes adatai kezelése vagy jogorvoslati teendők miatt, akkor a válaszaimat ezen utak segítségével továbbítom felé.

Facebookon tudomásomra jutott adatokat a kapcsolat fennállásáig őrzöm meg. Ezen weboldalon is csak nevet, telefonszámot kérek el és időpontot egyeztetek. Adattovábbítás nem történik. Írásbeli hozzájárulás kérése nem történik, mert az érintett már önkéntesen, megfelelő, tájékoztatást követően, határozottan, félreérthetetlenül hozzájárul a szolgáltatáshoz.

Kezelőlapot vezetek. A szolgáltatás igénybevételéhez elengedhetetlen az Állapotfelmérő lap kitöltése, ezt a helyszínen készítjük el papír alapon, vendégektől elzárt helyen, 1 példányban tárolom.

A 16. életévet be nem töltött gyermek személyes adatainak (keresztnév, telefonszám) kezelésekor első alkalommal írásbeli hozzájárulást kérek a gyermek feletti szülői felügyeletet gyakorlójától, melyet az utolsó kapcsolat fennállása utáni egy év múlva törlök, semmisítek meg vagy kérésre azonnal törlöm, megsemmisítem.

Hozzájáruló nyilatkozat szülők részéről, írásban: szolgáltatás megnevezése, adatkezelés célja, kezelt adatok köre, adatkezelés jogalapja, adattárolás határideje: az adatkezelés céljának megvalósulásáig. Adattárolás módja: papíralapon.

  • Az érintett tájékoztatása a személyes adatai védelméről többféle módon történik. Személyesen, a szolgáltatás igénybevétele előtt is közlöm, illetve a weboldalamon is elolvashatja. A vállalkozás telephelyén, ahol a szolgáltatás igénybevétele történik, alá is iratom.
  • Adatvédelmi incidens esetén a lehető leghamarabb, de legkésőbb az incidens megtörténte után 72 órán belül - a megadott elérhetőségen keresztül - az érintett tudomására juttatom az incidens megtörténtét és az intézkedéseimet is.
  • Az adatvédelmi incidens indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb 72 órával azután, hogy a tudomásomra jutott, azt bejelentem az illetékes felügyeleti hatóságnak, kivéve, ha az adatvédelmi incidens nem jár kockázattal.
  • Adatkezelési incidens nyilvántartás: incidens leírása, érintettek csoportja és száma, érintett adatok kategóriái és száma, valószínűsíthető következmények ismertetése, az adatvédelmi incidensből eredő következmények leírása, tervezett intézkedések, hatósági és érintetti értesítések, változtatásokat a további incidens megelőzése érdekében, pontos dátum, aláírás
  • Adatvédelmi kéréseket - hozzáférés, kiigazítás, törlés, korlátozás, az adatok direkt marketing célra való felhasználásának megtiltása, harmadik személynek való adatok átadásának megtiltása másolat adás, tiltakozás az adatkezelés ellen – a lehető leghamarabb, de legkésőbb egy hónapon belül teljesítem.
  • A felügyeleti hatósággal - annak megkeresése alapján - együtt működöm.
  • Külsős adatfeldolgozó igénybevétele nem történik
  • Jogorvoslati tájékoztatás: Nemzeti Adatvédelmi és információszabadság Hatóság (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C) Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5. Telefon: +3613911400 Fax: +361391140 E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu Honlap: https//www.naih.hu.

  • A vállalkozásom fenntartja magának a jogot az adatvédelmi tájékoztató és adatvédelmi szabályzat bármikori megváltoztatására, ha a rendeletben, törvényben, a vállalkozás adataiban változás állna be. Ha a változás olyan információkat érint, amik miatt az érintettet kötelezően értesíteni szükséges, azt haladéktalanul megteszem.
  • Az árak bruttó árak és forintban értendőek. Szolgáltatásom végzése pénztárgép használatára kötelez, mely használata kiváltható névre szóló számlával. A számla kiállításához szükségem van névre, pontos címre, e-mail címre - melynek helyességét nem áll módomban ellenőrizni, - de hiányában a szolgáltatás nem vehető igénybe.
  • A kezelésekről képi felvétel készülhet, melyeket az oldalaimon, weboldalon referenciamunka gyanánt előzetes beleegyezéssel, arccal, illetve arc nélkül megoszthatok.
  • A gyermekek biztonságát szolgáló kamera a gyereksarokban felvételt nem rögzít, csupán az aktuális állapotot mutatja, amennyiben erre nincs igény, kikapcsolt állapotba helyezem.